Re: Re: Mozilla1.6

Autor: Bartosz Tomasik <ihsiak_at_REMoVECAPS2.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 18:35:08 MET

Użytkownik mbs napisał:

> I jeszcze jedno - jaką rolę odgrywają pliki wmmerge.sym, i pmmerge.sym?

*.sym są to tak zwane pliki symboli, potrzebne gdyby ktoś np chciał
debugować kod korzystający z dll'ek których te *.sym'y dotyczą

> Jaki efekt? - dokładnie przewidywany!
> - Mozilla 1.7 chodzi bez zająknięcia:))

pięknie :)

> Pozostało jeszcze parę drobiazgów przetestować i będzie cacy:)
>
> Jednak już teraz można powiedzieć, że wspólnie odnieśliśmy kolejny
> sukces - po 10 latach od wypuszczenia na rynek, Warp-3 może
> spokojnie dalej działać, spełniając o wiele większe ymagania.

myślę, że trzeba by zrobić o tym osobną stronkę na team'ie (w ogóle to
trzeba by troche zrobić porządek tam - albo postawić coś gotowego, np
mambo, albo przynajmniej wiki jakieś, żeby łatwiej było uzupełniać) - bo
dużo osób chciałoby spróbować, a mogliby legalnie, za psie pieniądze
kupić warpa 3 i mieć! :)

pOSdrawiam
Ihs