Re: zwisy winos2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 09:58:48 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> To moze byc kwestia driverow grafiki. Wiem, ze Scitech juz parokrotnie fiksowal
> dzialanie winos2...

Tym razem to Matrox, ale jeżeli sesje DOS i OS2 są OK, to sądzę, że coś
przewaliłem w ustawieniach windzianych.
Nie sądzę żeby Matrox optymizował dla sterowniki windy i później je
przekompilowywał dla OS/2 - to nie jest S-3!
Jutro sprawdzę jak będzie z innym monitorem - może starego grata
niewłaściwie odczytuje.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >