Re: Robienie ulotek/wizytowek pod OO/2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 10:06:23 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Czy ktos z Was cos takiego robil?
>
> Tak na szybko nie za bardzo sie w tym lapie - poza tym, ze robie jedna wizytowke o
> dziwnym formacie i... nie wiem, czy wydrukuje mi sie kilka na stronie (a jesli tak, to ile),
> czy tylko jedna... Sprawdzic nie moge, bo OO/2 nie dziala u mnie kiedy mam
> zianstalowana drukarke sieciowa i drukowanie wymaga troche wiecej wysilku.
>
> Wdzieczny bede za pomoc :)
Ja to robiłem pod Wordem 6.0:
1 tabela bez drukowanych ramek - na całą stronę
2. treść wizytówki pakujesz w pole tekstowe również bez ramki
3. pole tekstowe jako całość do schowka
4. ręczne rozmieszczanie w oknach tabeli.

Ten sposób jest trochę jak u tego gazduy co dżdżownicą buta wiązał ale
programiki do robienia takich rzeczy zjerzyły mnie, gdyż próbują myśleć
za mnie, a tego nie lubię.

Maszyna ma być prosta.
Ot weźmy taki korkociąg (wg. fizyki - maszyna prosta), a jaki przydatny
i jeszcze nie zdarzyło mi się żeby to on decydował którą flaszkę
otworzyć:)

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >