Re: zwisy winos2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 07:45:58 MET

mbs wrote:

> Tym razem to Matrox, ale jeżeli sesje DOS i OS2 są OK, to
> sądzę, że coś przewaliłem w ustawieniach windzianych.

Sprawdziłem dla ustawień VGA, gdzie ładowane są sterowniki podstawowe -
błąd występuje!
Sesje DOS zawsze mogą być przełączane, błąd jest więc po stronie WinOS2
i to nie bezpośrednio w sterownikach.
Podmieniłem system.ini na sprawdzony wcześniej (jeszcze na 486),
zamieniając oczywiście odwołania do sterowników karty graficznej, a
jednocześnie zastosowałem dawne, sprawdzone ustawienia sesji - dalej
kicha.

Występuje jednak moment, kiedy niby jest OK, można przełączać pomiędzy
sesjami OS/2 i WinOS2, ale tylko do zamknięcia sesji win. Ponowne
uruchomienie WinOS2 i próba przełączenia daje pełen zwis systemu. Po
restarcie systemu wszystko wraca do stanu spiep..go:((

To niewątpliwie jest blisko obsługi grafiki, bo np. już w rozdzielczości
1024/768 WinOS2 nie startuje i wiesza system.
Obraz w OS/2 czyściutki, DOS także zawsze chodzi OK.
Co za czort powoduje takie jaja?

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >