Re: Robienie ulotek/wizytowek pod OO/2

Autor: Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 07:46:41 MET

On Mon, 08 Nov 2004 23:21:24 +0100 (CET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Czy ktos z Was cos takiego robil?
>
>Tak na szybko nie za bardzo sie w tym lapie - poza tym, ze robie jedna wizytowke o
>dziwnym formacie i... nie wiem, czy wydrukuje mi sie kilka na stronie (a jesli tak, to ile),
>czy tylko jedna... Sprawdzic nie moge, bo OO/2 nie dziala u mnie kiedy mam
>zianstalowana drukarke sieciowa i drukowanie wymaga troche wiecej wysilku.
>
>Wdzieczny bede za pomoc :)

Bardzo prosto.
W Templates masz Labels i on cię poprowadzi przez czarodzieja.
Działa bardzo ładnie. Możesz wydrukować zarówno cały arkusz jak też zadaną
liczbę etykiet/wizytówek poczynając od wskaznego miejsca (wiersz, kolumna).

Leszek KUBRAK <info@infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21