Re: Co trzeba mie ć :)

Autor: Marek Wojciechowski <mapson_at_pg.gda.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 00:15:28 MET DST

On Sun, 19 Sep 2004 19:49:46 UTC, "Ninik" <ninik@dominik.kei.pl>
wrote:

> Hmmm, u mnie jak zaznaczę tekst w okienku natychmiast jest kopiwany do
> schowka i tyle go widzę, dalej nie wiem gdzie ten dragtext ;) Może trzeba
> coś uruchomić :) ?

Jak zaznaczasz tekst w dowolnym oknie to masz zaznaczony tekst (jeżeli
zaznaczenie Ci znika, to masz zainstalowane coś jeszcze). Jak teraz
przeciągniesz prawym klawiszem, to możesz go sobie np. "położyć" na
desktopie. Ja w ten sposób robię sobie np. notatki czytając newsy.
Baaardzo wygodne.
Poczytaj dokumentację do DT i helpy. Ekran z ustawieniami pojawia się,
gdy "uruchomisz go po raz drugi.

Jeszcze jeden eksperyment. W _dowolnym_ oknie (może być VIO albo PM)
napisz sobie np. c:\config.sys teraz zaznacz ten tekst (może być ten,
który przed chwilą przeczytałeś) i kliknij na nim Shift-Ctrl-RMB. I
jak wrażenia :-) a teraz zamiast klikać RMB to przeciągnij go np na
tapetę. I jak teraz wrażenia :-)

> Tzn kopiujes płytę w jedno miejsce i z tego miejsa od razu na nagrywarkę?
> Bo u mnie to odbywa się raczej podobnie to tego jak w takim np nero..

Nie. Płyty kopiuję tradycyjnie CDRecordem. Formatu UDF używam tylko,
gdy nagrywam pojedyncze pliki (żeby przenieść coś np. z pracy do domu,
albo zrobić backup) traktuję wówczas płytkę CD-RW jak najzwyklejszą
dyskietkę

Marek