Re: Co trzeba mie ć :)

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 21:49:46 MET DST

"Marek Wojciechowski" <mapson@pg.gda.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Bardzo przydatną funkcją jest dostęp do menu obiektu przez "control
> box" aplikacji którą ten obiekt uruchomił. Funkcji DT jest całe
> mnóstwo. Zbyt wiele aby je opisywać :-) zainstaluj, poczytaj
> dokumentację i zapomnij o nim.

Hmmm, u mnie jak zaznaczę tekst w okienku natychmiast jest kopiwany do
schowka i tyle go widzę, dalej nie wiem gdzie ten dragtext ;) Może trzeba
coś uruchomić :) ?

> Normalnie. Nagrywarka to u mnie dysk M:. Otwieram w jednym panelu dysk
> M: w drugim to co chcę nagrać i nagrywam przez F5.

Tzn kopiujes płytę w jedno miejsce i z tego miejsa od razu na nagrywarkę?
Bo u mnie to odbywa się raczej podobnie to tego jak w takim np nero..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564