Problem z pamiecia podczas bootowania - odslna pierwsza

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 12:51:11 MET DST

Ten mail bedzie bardzo niekonkretny, bo nie jestem w domu i nie moge cytowac
komunikatow o bledach ;)

Mojemu ojcu posypal sie OS/2 (ACP1). Do tej pory, jak ladowalem sterowniki
uniaudio, to chodzil jakis czas, po czym przy ktoryms boocie wypisywal podczas
ich ladowania, ze ma za malo pamieci, czy cos takieog (512 MB RAM).
Wystraczylo je zaremowac, zeby wszystko chodzilo (z wyjatkiem dzwieku).

Teraz przez telefon dostalem informacje, ze znow sie posypal - tym razem na
USB. Zeremowanie samych USB pomoglo chyba na chwile - komputer wiesza sie i
trapi, po czym nie chce sie bootowac. Ojciec zaremowal dzwiek i podobno
komputer wstaje, ale sie wiesza (koniecznosc twardego resetu). Nie znam
dokladnie sytuacji - opisze ja, jak wtoce do domu, ale moze ktos natknal sie
na problemy z pamiecia przy bootowaniu i z tego marnego opisu moze
wywnioskowac, o co chodzi?

Komputer to Athlon 2000 na plycie Epox z nvidia...