Re: Co trzeba mie ć :)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 10:30:50 MET DST

On Thu, 16 Sep 2004 22:01:26 +0000 (UTC), Ninik wrote:

>Witam
>
>Powoli przygotowuję się do instalacji nowego eCS'a, stąd pytanie do
>wszytskich:
>Jakich programów używacie na codzień i co uznajecie za potrzebne
>koniecznie do systemu?
>
>Czy warto rezygnować z cd-recorder'a na rzecz rsj'a?

Kiedys duzo uzywalem rsj'a, potem przesiadlem sie na CD-Recordera ze wzgledu na
proste nagrywanie mp3 na Audio-CD. To jest tak... jezeli chodzi o samo nagrywanie,
bez bajerow itp. to RSJ jest po prostu lepszy. Bezpieczniejszy, bardziej niezawodny,
duzo bardziej dopracowany itp. Chociaz na pewno mniej "ustawialny".

Latwo tak wywolac CD-Recorda, zeby okupowal nagrywarke az do nacisniecia
przycisku reset na komputerze... Zreszta wlasnie filozofia cd-recorda jest ciezka -
wszystko prez pliki obrazu itp. w RSJ jest to duzo prostrze, nie kombinowane. No i co tu
duzo mowic Audio/Data CD Creator (front end do cd-recorda) jest jeszcze mocno
niedopracowany.

Ale RSJ ma jedna duza wade - dzialanie w trybie WORM, czyli tak, ze nagrywarka jest
niewidoczna. Mozna to obejsc, ale ja nigdy nie probowalem.

Ciagle uzywam cd-recorda, chociaz ostatnio zastanawiam sie, czy nie wrocic do rsj'a.

>Jaki polecacie dobry textowy edytor? Jest coś co:
>a) obsługuje utf
>b) podświetla składnię
>c) jest programem vio
>d) posiada wielkrotne undo/redo
>(pierwszych dwóch niestety brakuje mi w fc)

Ja probowalem wielu i... skonczylem na fc/2 i e.exe ;) Ciezko znalezc dobry edytor VIO,
ktory podazalby za OeSowym schematem myslenia - takie same skroty klawiszowe
itp.

>Czy ktoś ma jakiś porządny monitor tcpip? Chodzi mi o program który
>sprawdza co i ile ciągnie z internetu (ale nie firewall) ;)

Mi na razie wystarcza tcp/ip monitor w Xcenter

>BTW: a tak w ogóle to wstawajcie i coś powiedzcie bo jakiś dziwny letarg
>się zaległ ;)

JEszcze wakacje :)