Re: Co trzeba mie ć :)

Autor: Wojciech Gazda <gazda_at_fema.wywalto-krakow.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 20:48:32 MET DST

Ninik wrote:

[...]
> Byłem na stronie domowej tego cuda, rzeczywiście wyglądało fajnie, ale
> wersje tylko pod winde mieli, do tego było to płatne, wiec skąd źródła?
> Czy może jest inna wersja tego?

Zapytaj besposrednie mailem - moze Ci sprzedadza albo dadza jakas starą
wersję pod OS/2. Kupowałem u nich ale tylko wersję dla Windows, w OS/2
wystarcza mi EPM.

Notabene, EPM pod względem filozofii przypomina trochę Emacsa, można więc
przerobić go na dowolną modłę, dostosowując do własnych potrzeb. Z tym że
może to być czasochłonne (opanowanie języka 'E' :-)).

--
Wojciech Gazda
* Home page        - http://trurl.asua.org.pl            *