Re: Co trzeba mie ć :)

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 13:08:49 MET DST

"Leszek KUBRAK" <info@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Wszystko zależy od preferencji i potrzeb.
> Dla mnie najważniejsza jest możliwość zapisu pakietowego i udostępnianie
> nagrywarki jako kolejnego napędu w systemie. Tutaj RSJ jest nie do pobicia.

Jeśli chodzi o nagrywarkę to przy cd-recordzie jest oczywiście dostępna
jak dobrze skonfigurowana w razie potrzeby. Co do nagrywania pakietowego?
co to?

> Oprócz punktu a wszystko inne ma Boxer.

Masz gdzieś linka? Znalazłem tylko wersję pod windoze :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564