Re: Co trzeba mie ć :)

Autor: Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 13:19:59 MET DST

On Fri, 17 Sep 2004 11:08:49 +0000 (UTC), Ninik wrote:

>"Leszek KUBRAK" <info@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
>Jeśli chodzi o nagrywarkę to przy cd-recordzie jest oczywiście dostępna
>jak dobrze skonfigurowana w razie potrzeby. Co do nagrywania pakietowego?
>co to?

A no taki tryb pracy :
- wkładam rano płytkę
- otwieram sesję
- komunikuję się z nagrywarką jak z wielką dyskietką (wykorzystuję do robienia kopii
danych, które muszą być archiwizowane w czasie rzeczywistym).
- na koniec dnia zamykam sesję
- na drugi dzień biorę tą samą płytę CD-ROM i kontynuuję pracę.

W stosunku do UDF jest ta różnica, że format płyty to standardowy CD-ROM wielosesyjny.

>Masz gdzieś linka? Znalazłem tylko wersję pod windoze :(

Taki duży chłopczyk a takich prostych rzeczy nie potrafi :

http://hobbes.nmsu.edu/pub/os2/apps/editors/bxos275c.zip

Leszek KUBRAK <info@infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20