Re: Re: Kilka pytaä

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 10:50:35 MET DST

Wojciech Gazda <gazda@fema.wywalto-krakow.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Napisałem właśnie o jakości obrazu 2D, nic o prędkości.

Tylko czy jakość 2D i 3D mają tu do siebie, bo mi chodzi o wyświetlanie po
prostu danej karty graficznej ;)

> Jak widzisz mam inne zdanie na ten temat (jakość obrazu 2D) :-)

A które saphire masz na myśli? bo np radeon 9200 też ma w nazwie saphire.
Ten drugi kosztuje bardzo dużo znów..

> Matrox - cały czas to powtarzam. Ale on nie jest tani.

No właśnie, z tego co widzę to aby nie mieć gorszej teoretycznie karty to
musiałbym kupić conajmniej g650 - no ewentualnie g550 ale to kilkaset zł
wiecej niż niby porównywalna karta.. Zobaczymy jeszcze chyba. Na razie
moja karta graficzna idzie do przeróbki i powinno to cośtam dać.. :) Jak
nie pomoze jeszcze to niestety wtedy bedziemyy sie zastanawiac ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564