Re: OO i PDF

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 10:58:45 MET DST

On Sat, 10 Jul 2004 10:01:00 +0200, Rafalz wrote:

>To sa pdfy windziane i niewindziane? Po prostu w pdf-ie nie osadzono
>czcionki ktora zostal zrobiony dokument a ty nie masz takiej w systemie.
> Ot co...

Pewnie problem juz rozwiazany, chociaz nie widze rozwiazania... Ale w sumie Pan
Rafalz napisal prawde. Uzywalem OO/2 beta3 do zrobienia seminarium (o czym
pisalem na liste chyba) i dzialalo pod windoza w akrobacie , tylko musialem je zrobic
w Arialu i w OS/2 tez miec zainsta,owanego Ariala z polskimi znaczkami (nie Ariala
CE). W sumie dosc uniwersalny jest chyba Times New Roman.