Re: Re: Mozilla

Autor: Rafalz <rav-z_at_gazeta.costuskresl.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 14:45:51 MET DST

Ninik wrote:

> Owszem nie jest bo przy instalacji systemu nie kazałem ładować dodatkowo
> zbędnych dla mnie w tamtej chwili sterowników. To lepsze wyjście niż
> przecież ładować wszystko na wszelki wypadek.

Bez sensu. To lepiej pozniej przez tydzien kombinowac niz poswiecic
100-200 mb.

> Co do tego dlaczego nie napisałem tu o tym to widzisz akurat nie było
> czasu, mam się wydzierać, że działa mi?

Wydzierac nie ale pewnie ktos bedzie mial taki problem wiec mogloby byc
to dla niego pomocne.

> Nie wiem, nie zajmowałem się tym, coś mi tam jedynie mignęło o tym.

A no widzisz... Czyli telekonferencje sa niemozliwe.

> Nie, to było na jakąś kartę lub chip z tego lapciaka, a całość była jako
> pakiet, nie pamiętam bo mnie to nie interesowało.

Czyli nie dziala z innym niz ibmowskim czipem. Troche to glupie bo takie
zadania moze reazlizowac jakis standardowy sterownik.

> Coś Ty się jego uczepił?

Alez sie nie uczepilem. Milaem nawet przyjemnosc poznac go osobiscie
pare lat temu, gdy odbieralem od niego przegrany pakiet biurowy :-).
Wojtka Pawelczyka tez znam - to byl dopiero koles... Dzis juz nie uzywa
chyba OS/2 bo czas jego minal (Warpa nie Wojtka), pozatym coponiektorym
nie podobalo sie to co on min. tutaj mowil...

> To zobacz:
> www.jsyncmanager.org

Tak na pierwszy rzut oka widze ze to w Javie jest napisane. Fatalny
wybor. Java tak na prawde to rozwiazanie dla ekstremistow a w przypadku
OS/2 jest strasznie pamieciozerna. Nie widzialem tak slamazarnie
dzialajacej Javy na zadnym z systemow. Fakt, kiedys byla najszybsza pod
Warpem ale te czasy minely razem z pryszczami na twrzy Billa.

> Nie mam laptopa, co do irdy to testowałem z moim telefonem i tak samo
> działało jak kabelek, nie mam jednak już tego czujnika - nie był mój, a
> wolałem kabel kupić bo dzięki niemu można flashować.

No dobra, parowanie jest mozliwe ale przez kabelek, czy mozesz
synchronizowac dane adresowe i np. kalendarz, alarmy? Jezeli tak to
jakim oprogramowaniem? I jaki trzeba miec telefon?

> Nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Planuję takie sprawy właśnie mieć w
> palmtopie, a ten spokojnie się łączy z telefonem poprzez IR.

Ale jeszcze musi byc jakis software. Co z tego ze mozesz przegladac na
kompie dane palma, skoro nie zsynchronizujesz z danymi w jakims pimie
albo nie bedziesz mogl wykonac backupu? To bez sensu.

> Mówiłem mu o pdf'ach.

Prezentacja w pedeefach.... No w ostatecznosci czemu nie ale ani to
wygodne ani poreczne. Ciekawe co zrobi jak zobaczy np. ortografa 5 minut
przed prezentcja...

> Przeczytaj raz jeszcze co napisałem.

Nazywanie embelisha edytorem grafiki to male nieporozumienie. O tym ze
gimp jest fe to kazdy grafik wie i sie tego nie tyka. A to trzecie to
nie wiem co to bo nie uzywalem.

> Sterowniki do usb dostarczane razem z systemem starczają, jest wśród nich
> usb-msd - jeśli to nie jest jakiś wynalazek to powinno zadziałać. Powiedz
> czym się różni taki pendrive od mojego czytnika z kartą?

Niczym pewnie. Pendrive dziala, zgoda, odszczekuje ale myszy juz nie :-)

> WatchCat - bo o tego Ci pewnie chodzi nie jest najlepszy, nie uzywam go od
> długiego czasu.

No jego czas sie zakonczyl z epoka myszek na coma. Ale dopoki sie
takowej uzywalo dzialal niezawodnie (co nie znaczy ze ubijal zoombie)...

> Na mnie takie bajerki nie działają, zbytecznie obciążąją procesor.

Bo nie sa czescia powloki graficznej tylko bitmapami obrabianymi w
pamieci. Prawdziwa polprzezroczystosc zabiera wiele mniej miejsca w
pamieci :-) i dziala sprawniej.

> Każdy wybiera sprzęt, który jemu odpowiada. iPod'a bym nie kupił za jego
> cenę by mi wystarczyło na dwa podobne urządzenia tego typu.

A teraz to mnie rozbawiles :-) Jakie np.???

> Mam za to w
> planach dysk usb (który również potrafi odtwarzać mp3), z nim nie ma
> problemu pod tym systemem.

Prosze o linka.

> Każde szare tło jest macowe? Macowy design jest troszku inny, zawiera
> jeszcze kilka elementów, od razu wszytsko ukradli wszyscy prawda?

No akurat wyczesana stal to iTunes klasyczny i tu nie ma nic do
sprzeczania ani udowadniania...

> Piszę o tej windzianej najnowszej, pod odinem hula dokładnie jakby była
> natywna.

odin, fuj, przeciez to nie jest dokonczone... Juz lepiej w vpc mogles
powiedziec.

> Nie przesadzaj, jakieś zdanie na ten temat mieć mogę chyba prawda?

No mozesz ale nasza sytuacja jest nieporownywalna :-) bo jedna ze stron
zna wady i zalety dwoch platform.

> Mi nie chodzi o narzucanie Ci jakiejś wiary, ale zobaczyłbyś, że to
> działa.

No, moze w wakacje :-) A teraz majstruj nad ta mysza coby dzialala :-p

zdrowko

--
rz