Re: Wykrywanie OS/2

Autor: Wojciech Gazda <gazda_at_fema.wywalto-krakow.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 23:45:35 MET DST

Hubert Gajewski wrote:

> Tak byłoby najlepiej. Jedno ale: system ma działać tak, że dowolna
> osoba, która założy konto w serwisie i umieści na stronie odpowiedni
> skrypt - będzie mogła korzystać z tych statystyk. To wyklucza
> wykorzystanie PHP.

Jeśli to Ty prowadzisz hosting, to co za problem aby osoba dodała sobie
*URL* do skryptu PHP zbierającego statystyki (skrypt może wyświetlać obrazek
1x1 px lub generować licznik odwiedzin). Dodatkowo, ten sam skrypt do
którego podasz URL będzie mógł użytkownikowi wygenerować ładną stronę ze
statystykami.

> JavaScript chciałem w ogóle pominąć, ale nie znam innej metody na
> odczytanie rozdzielczości ekranu użytkownika.

??? Psucie "Webmasterów" (IMHO).

> Obrazek jest pobierany przez przeglądarkę, jeśli ktoś wyłączy sobie
> JavaScript (lub w ogóle go nie ma) w przeglądarce.

[...]

--
Wojciech Gazda
* Home page        - http://trurl.asua.org.pl            *