Re: Java - ktra i gdzie

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 16:56:44 MET DST

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.wywalto-krakow.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> - kontrola tekstu, czcionki, kolorów, tła, marginesów,
> wszystkich aspektów wizualnych. O ile łatwiej zarządza sie
> stronami mając wygląd zdefiniowany w CSS, HTML-owi pozostawiając
> treść.

Najlepiej jeszcze tak zadbać by z html'a treść wykolegować, a dzięki php
generować dokumenty w html'u.

> CSS Zen Garden przekonał mnie do nowych technologii.

Mówisz o moich zakładkach? :)
Warto spojrzeć jeszcze na:
http://www.alistapart.com/articles
http://css.maxdesign.com.au/
oczywiście poza w3chools i całą dokumentacją w3c :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564