Re: EKG for OS/2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 20:43:25 MET

"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> A ja wolalbym wiedziec, kto do mnie napisal (nawet, jesli 2 osoby na raz -
> nie do wyswietlenia w xcenter...) i czy go nie olac...

Wysterczyłby numer otwartego okienka. ewentualnie nick, w opowiedniej
kolejności odpowiednio pokolorowany. XCenter daje tylko duperelowatych
ficzerów do pokazywania czegoś.. ;)

> No tak, drag&drop jest ogolnie niepotrzebna rzecza ;)

Ogólnie potrzebna.. Jednak nie jest to tu tsk ważne i strasznie potrzebne.
Bez tego spokojnie się da porozmawiać :)

> A czemu nie wirtualne desktopy? Mozesz se zrobic jeden tylko na te miliony
> okienek - jeden klik i widzisz juz wszystko, co sie dzialo, a nie musisz
> naciskac milion razy esc-x ;) Ale jak widac sa gusta i gusciki - ja miewam w
> VIRCu otworzone ladnych kilka okienek na raz i nie yobrazam sobie pracy z
> tym w jednym okienku...

Z klawiatury jest znacznie szybciej i wygodniej się przełączać. Musisz tą
myszkę dopatrzeć raczej. Mi z ekg jest jednak znacznie lepiej -
przyzwyczajenie drugą naturą człowieka. :)

> niczemu, kompletnie... wiesz co ;) Na razie glownych opcji jest malo, wie
> cmoze i niepotrzebny. Jak sie rozrosnie, to upierdliwe jest konfigurowanie
> wszystkieog od poczatku w textmodzie... Robi sie to duzo szybciej w GUI -
> nie trzeba nic wklepywac, tylko sie klika... A i poza tym nie musisz ciagle
> "help" wpisywac, bo wszystko widzisz od razu... Moglbym liczyc kroki
> procedury konfiguracji tekstowej, ale to chyba bezcelowe...

Nie zmieniasz konfuguracji często, jeśli dokumentacja jest dobra, to nie
ma co się meczyc nad graficznym konfiguratorem. Pracy dużo a można samemu
sobie to :)

> Chat to jedna rzecz... jest jeszcze kilka innych ;) Ja wiem, dopelnienia
> mozna miec na wszystko... Ja wole jednak nie grzebac po helpach jak usiade
> do klienta po pol roku i zapomne polecenia ;)

Do tego jest dokumentacja ;)

> Uzywasz wielu programow, czyli wielu okien... Jest pewna analogia ;) W
> tekstmodzie tezmoglbys sie przelaczac miedzy tymi programami...

Tak, ale miałbym 2x tyle okien gdybym ekg jeszcze zastąpił czyms na
ksztalt VIRC'a :) To juz widzisz kwestia wyboru, niektórzy wolą
zapierdzielać ikonkami, ja wolę wszytsko w File commanderze bo dal mnie
szybciej i lepiej, ale nie znaczy że nie korzystam z ikonek wcale :/

> Ono utonelo chyba z nieco innych przyczyn.. ale to juz Przemka sprawa...

Bo wszyscy woleli ekg ;)

> Ja na razie tego przeladowania nie czuje, czuje natomaist nie ten kierunek
> rozwoju... ale to osobny temat. Nieoszolomskie srodowisko OeSowe swego czasu
> abrdzo sie cieszylo, jak wyszly 2 porzadne klienty PMowe ICQ...

A ja bym wolał jednego tak niezawodnego i dobrego jak ekg - bo te
graficzne nauczyły mnie tylko niechęci do icq i do ufności temu
protokołowi.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564

      Rzeszów - łączmy się: news://news.tpi.pl/free.pl.rzeszow