Re: EKG for OS/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 17:54:38 MET

Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl> napisał(a):

> "Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> nakombinował(a) coś
> takiego:
>
> Jakiś punkt odniesienia trzeba przyjąć. Warpcenter mogliby mieć wszyscy
> ale ten jest zamknięty. Za to do Xcenter roją się dodatki wraz z
> dokumentacją i każdy może sobie go doinstalować..

Ano ja jednak wolalbym, abym punktem odnieszienia byl sam program ;)

> Szybkie przełączanie się jest też dobre na swój sposób, mi wystarcza
> kontrolka które okno mam z czymś aktywnym.

A ja wolalbym wiedziec, kto do mnie napisal (nawet, jesli 2 osoby na raz - nie
do wyswietlenia w xcenter...) i czy go nie olac...

> Eee tam ;)

No tak, drag&drop jest ogolnie niepotrzebna rzecza ;)

> Bez przesady... wpieprzały mnie te miliony okienek. W najnowszym pwicq już
> jest jedno do chat'u, ale dalej masz rozwarstwienie na miliony rzeczy,
> dlatego ekg jest lepsze, jedno okno, wszystko w jednym miejscu :)

A czemu nie wirtualne desktopy? Mozesz se zrobic jeden tylko na te miliony
okienek - jeden klik i widzisz juz wszystko, co sie dzialo, a nie musisz
naciskac milion razy esc-x ;) Ale jak widac sa gusta i gusciki - ja miewam w
VIRCu otworzone ladnych kilka okienek na raz i nie yobrazam sobie pracy z tym
w jednym okienku...

> Nie ma co się skupiać na konfuguracji graficznej, bo to niczemu potrzebny
> bzdet.

niczemu, kompletnie... wiesz co ;) Na razie glownych opcji jest malo, wie
cmoze i niepotrzebny. Jak sie rozrosnie, to upierdliwe jest konfigurowanie
wszystkieog od poczatku w textmodzie... Robi sie to duzo szybciej w GUI - nie
trzeba nic wklepywac, tylko sie klika... A i poza tym nie musisz ciagle "help"
wpisywac, bo wszystko widzisz od razu... Moglbym liczyc kroki procedury
konfiguracji tekstowej, ale to chyba bezcelowe...

>chatować możesz dzięki dopelnieniom znacznie szybciej: c<tab>
> a<tab> i dopelnienia Ci pomogą. Słać pliki.. hmmm, nie wiem, nigdy nie
> chcialem.. ;)

Chat to jedna rzecz... jest jeszcze kilka innych ;) Ja wiem, dopelnienia mozna
miec na wszystko... Ja wole jednak nie grzebac po helpach jak usiade do
klienta po pol roku i zapomne polecenia ;)

> Bo używam na raz wielu programów, a lynx i links to takie tłuczki że
> szkoda pisać czasem.. ;)

Uzywasz wielu programow, czyli wielu okien... Jest pewna analogia ;) W
tekstmodzie tezmoglbys sie przelaczac miedzy tymi programami...

> Żebyś nie utonął jak graficzne gg Przemka,

Ono utonelo chyba z nieco innych przyczyn.. ale to juz Przemka sprawa...

> albo żebyś nie przeładował jak
> w pwicq.

Ja na razie tego przeladowania nie czuje, czuje natomaist nie ten kierunek
rozwoju... ale to osobny temat. Nieoszolomskie srodowisko OeSowe swego czasu
abrdzo sie cieszylo, jak wyszly 2 porzadne klienty PMowe ICQ...