Re: EKG for OS/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 07:47:21 MET

On Thu, 11 Mar 2004 20:53:00 +0100 (MET), Ninik wrote:

>"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> nakombinował(a) coś
>takiego:
>
>Wysterczyłby numer otwartego okienka. ewentualnie nick, w opowiedniej
>kolejności odpowiednio pokolorowany. XCenter daje tylko duperelowatych
>ficzerów do pokazywania czegoś.. ;)

Jak masz kilka osob do ciebie piszacych, to jak to mialoby wygladac w XCenter?
Chyba miejsca nie starcza...

>Ogólnie potrzebna.. Jednak nie jest to tu tsk ważne i strasznie potrzebne.
>Bez tego spokojnie się da porozmawiać :)

Oczywiscie, ze sie da - bo da sie przez ekg, a daloby sie nawetjakims hakerskim
narzedziem do wysylania dowolnego stringu na port - ale chyba nei o to chodzi ;)

>Z klawiatury jest znacznie szybciej i wygodniej się przełączać. Musisz tą
>myszkę dopatrzeć raczej. Mi z ekg jest jednak znacznie lepiej -
>przyzwyczajenie drugą naturą człowieka. :)

Byc moze. Jednak preferuje przelaczenie sie myszka (dluzsze) wtedy, kiedy trzeba,
niz ciagle przelaczanie sie klawiatura, zeby zobaczyc, czy juz trzeba.

>Nie zmieniasz konfuguracji często, jeśli dokumentacja jest dobra, to nie
>ma co się meczyc nad graficznym konfiguratorem. Pracy dużo a można samemu
>sobie to :)

Wystarczy, ze konfiguruje od_nowa. Jezeli dokumentacja jest dobra... jestem
przyzwyczajony do nieczytani adokumentacji jezeli nie ma potrzeby... Konfigurujac
GAIM nie musialem, konfigurujac ekg musialem - to chyba mowi samo za siebie. Czas
jest istotny!

>Do tego jest dokumentacja ;)

No coz, ja nie zamierzam spedzic pol zycia na czytaniu dokumentacji do banalnego
pogramu o komunikacji ;) Po to wlasnie sa konfiguratory graficzne - czasy ciaglego
siedzenia w dokumentacji juz mijaja...

>Tak, ale miałbym 2x tyle okien gdybym ekg jeszcze zastąpił czyms na
>ksztalt VIRC'a :)

I jak sobie dolozysz wirtualne dserkstopy (ktorych ja nie uzywam) to to nie powinno
przeszkadzac...

>To juz widzisz kwestia wyboru, niektórzy wolą
>zapierdzielać ikonkami, ja wolę wszytsko w File commanderze bo dal mnie
>szybciej i lepiej, ale nie znaczy że nie korzystam z ikonek wcale :/

Tez uzywam FC/2, ale tylko przez to,z e nie ma odpowiednio dobrego odpowiednika w
GUI - Larsen nie potrafil obslugiwac archiwuw, a mi sie to czesto przydaje... CO do File
commandera w GUI, to chyba nie musimy dyskutowac przewag :))

>Bo wszyscy woleli ekg ;)

Tia ;)

>A ja bym wolał jednego tak niezawodnego i dobrego jak ekg - bo te
>graficzne nauczyły mnie tylko niechęci do icq i do ufności temu
>protokołowi.

No ja ufam protokolowi ICQ duzo bardziej, niz gg - a przyanjmniej jego stabilnosci. Jak
dziala gg chyba kazdy wie... :(

A tak na koniedc - w GUI mozesz wygodnie dopasowywac rozmiar okienka do
potrzeb. W konsoli OeSowej (niestety) wygodnie tego robic nie mozesz...
Wpasowanie okienka pomiedzy aktualie otworzeone jest wiec ciezkie...