Re: EKG for OS/2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 20:28:51 MET

"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> A ja wolalbym wiedziec, kto do mnie napisal (nawet, jesli 2 osoby na raz -
> nie do wyswietlenia w xcenter...) i czy go nie olac...

Wysterczyłby numer otwartego okienka. ewentualnie nick, w opowiedniej
kolejności odpowiednio pokolorowany. XCenter daje tylko duperelowatych
ficzerów do pokazywania czegod

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564