Re: EKG for OS/2

Autor: Jan Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 19:28:49 MET

Ninik napisał(a):

> BTW: a co o jabberze powiecie? Usiłowałem jakieś javove uruchamiać
> ale nic dobrego z tego nie było, na hobbesie lezy cos ale takie do
> rzyci... :/

W mojej firmie pracuje osoba, która jest jednym z kilku członków Jabber
Foundation z Polski, zajmuje się problemem niekomercyjnie, ale śledząc z boku
rozwój Jabbera i możliwe implementacje, także w Javie oraz istniejącą bramkę
do GG, myślę, że jest to koncepcja z przyszłością. Jest to już protokół
dostrzegany wśród użytkowników i pojawiający się w rankingach komunikatorów.
Myślę, że byłoby duże zapotrzebowanie na natywnego klienta Jabbera dla OS/2.

Co do EKG/2 - oczywiście, też dopisuję się do listy potrzebujących.

                                        Pozdrawiam - Jan N. Waliszewski