Re: EKG for OS/2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 17:40:26 MET

"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> A jak ktos nie ma XCenter? Wolalbym jednak cos konkretnego...

Jakiś punkt odniesienia trzeba przyjąć. Warpcenter mogliby mieć wszyscy
ale ten jest zamknięty. Za to do Xcenter roją się dodatki wraz z
dokumentacją i każdy może sobie go doinstalować..

> Tzn. jak obserwujesz rozmowy jednoczesnie? Z tego co wiem, trzeba sie
> przelaczac... naraz kilku okienek ogladac nie mozesz... nie mozesz sobie
> fajnie porozstawiac po ekranie... Dlugo by mowic o ergonomii

Szybkie przełączanie się jest też dobre na swój sposób, mi wystarcza
kontrolka które okno mam z czymś aktywnym.

> hmm, wysylanie plikow, URLe np... Musiallbym pomyslec, ale na pewnoe
> znalazlbym sporo korzysci.

Eee tam ;)

> Hmm, no ja uwazam, ze akutaln pwICQ jest sporo gorsze od poprzedniego (1.x),
> ale 1.x... bylo duzo wygodniejsze od ekg ;) (dla mnie)

Bez przesady... wpieprzały mnie te miliony okienek. W najnowszym pwicq już
jest jedno do chat'u, ale dalej masz rozwarstwienie na miliony rzeczy,
dlatego ekg jest lepsze, jedno okno, wszystko w jednym miejscu :)

> Lista uzytkownikow z uzytkownikami, zktorymi mozna cos zrobic (kliknac
> prawym i.. chatowac, slac pliki, wiadomosci, sprawdzac itp.). Konfiguracja
> grafczna (duzo wygodniejsze) itd itp.

Nie ma co się skupiać na konfuguracji graficznej, bo to niczemu potrzebny
bzdet. chatować możesz dzięki dopelnieniom znacznie szybciej: c<tab>
a<tab> i dopelnienia Ci pomogą. Słać pliki.. hmmm, nie wiem, nigdy nie
chcialem.. ;)

> Tia. To czemu uzywasz PM? ;)

Bo używam na raz wielu programów, a lynx i links to takie tłuczki że
szkoda pisać czasem.. ;)

> Ehh, ale po co robic to tak dookola? Rozumiem, jesli jest latwiej... Ale
> jesli nie jest, to jednak warto zrobic graficzny.

Żebyś nie utonął jak graficzne gg Przemka, albo żebyś nie przeładował jak
w pwicq.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564