Trapy i zwisy...

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 06:59:48 MET

Moze pisze przed wczesnie, bo plyta zastepcza, ktora aktualnie mam podobno jest
nie do konca sprawna - komus tam na windozie sie wieszala, zwlaszcza przy grach 3d
;) No ja nie mam windozy i nie gram w takie gry, ale... wiesza sie, a czesciej daje trapa.

Nie zdiagnozowalem jeszcze, co moze byc przyczyna, ale na pierwsszy rzut pojdzie
tcp/ip, bo koputer jest wlaczony non-stop, sciaga poczte i ciagnie rzeczy z bittorrenta.
Pamietam, ze Ninik wspominal o zwisach zwiazanych z tcp/ip, ale juz nie pamietam,
jakie bylo rozwiazanie. Aha, jakies elementy skladowe tcp/ip mam swieze, bo inaczej
padalo na bittorrencie...

Objawy to albo zwisy - kursor sie ruszqa, system nie reaguje, albo trapy - mialem juz
trapa 000d i 0001... jakas nieregularnosc :/

Aha, podczas zwisow chodzi zazwyczaj seti, no ale proc o temp 57 stopni nie powinien
byc na tyle cieply, zeby sie trapilo... Prosze o sugestie. ACP1, fixpack4.