Re: Open Office 1.1 wersja beata :))

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 23:10:09 MET

mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
> Skoro 1.0 jest polska, to słownik jeżeli istnieje wystarczy dostawić, a
> czytać resztę można byle by nie po japońsku.

Po krótkim dochodzeniu co i jak mam już nareszcie polski słownik, nie wiem
tylko gdzie jeszcze znaleźć słownik wyrazów bliskoznacznych (a może to ten
sam?) - w każdym razie polski słownik u mnie jest i ma się dobrze.

Nazywa się mySpell
alt-myspell-pl-20040105.tar.gz

do dostania jest np na www.kurnik.pl/slownik

Oczywiście teoretycznie mialo to byc robione installerem, który łaczyl sie
z gdzieś tajemniczą stroną, i z tamtąd pobierał sobie owy słownik i
dołączał.
Trzeba jednak ręcznie go wstawić - ściagamy owe pliki
AFAIR cośtam w share/dict/ooo/ dopisujemy do dictionary.lst dwie linijki
na wzór tamtych co mamy (po grzyba mi wloski heh), potem w ustawieniach
mozna sobie wybrac nawet ezyki a'la Word.

Miłego męczenia. ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564