Re: Trapy i zwisy...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 08:18:14 MET

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Pamietam, ze Ninik wspominal o zwisach zwiazanych z tcp/ip, ale juz nie
> pamietam, jakie bylo rozwiazanie. Aha, jakies elementy skladowe tcp/ip mam

Rozwiązaniem było nałożenie łatki na TCPIP która była nawet na płytce od
eCS 1.0, nie wiem dokładnie co i dlaczego tu i tak, problem taki był u
mojego brata. Wyciągnij kartę sieciową i zostaw komputer włączony - jak
się zatnie to nie to (zacinał się jak miał coś do roboty, jak był
zostawiany na popas np na noc, po wyjęciu karty sieciowej probelmu nie
było).

> Aha, podczas zwisow chodzi zazwyczaj seti, no ale proc o temp 57 stopni nie
> powinien byc na tyle cieply, zeby sie trapilo... Prosze o sugestie. ACP1,
> fixpack4.

Eliminuj rzeczy zwisogenne. Wywal wszystko co możesz i po kolei dokładaj.
Ja tak ostatnio wydiagozowałem problem z USBekiem ;)

A poza tym jak masz płytę od kogoś bo się wieszała to nie wróży jej to
dobrze. Co do temperatury to ja mam 32 stopnie na procesorze i 35 na
chipsecie, Więc Ty masz niemal dwa razy tyle..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564