Re: Zawieszanie sie systemu :(

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 21:26:34 MET

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Brak pliku passwd jest normalny jeżeli nigdy nie uruchamiłeś żadnych demonów
> typu ftp, telnet i.t.p.

TEgo się spodziewałem, wolę dekstop on call :)

> Dla konfiguratora TCP zalecana jest Java 1.1.8. U mnie działa z Javą 1.3,
> natomiast na 100% nie będzie działał z Javą 1.4 ze względu na kilka bibliotek
> natywnych.

Tylko ja tego nie ruszałem. Pewnego dnia mozilla mi się nie odpaliła, i to
mnie zaciekawiło, krótka analiza wykazała że nie odpala się właściwie
tylko z powodu jakiegoś plugina, więc go wysiepałem (ten od javy) i żyłem
tak dalej, jednak już bez javy tam :/ Nie wiem co było przyczyną. Do dziś
jak umieszczę ten plugin to szkapa nie wstaje :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564