Re: Zawieszanie sie systemu :(

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 19:30:20 MET

On Sun, 4 Jan 2004 19:19:24 +0100 (MET), Ninik wrote:

>info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
>
>Rzeczywiście wszytskie mam prócz ostatniego. Konfigurator dalej jednak
>jęczy. Może przeinstalować Javę? Tylko jak? Chętnie zainstalowałbym ją od
>now ai porządnie. Która jest najlepsza? Co z tymi z innotek'a?
>
>Od jakiegoś bardzo sporego czasu przestał mi działać javovy plugin do
>mozilli nawet :(

Brak pliku passwd jest normalny jeżeli nigdy nie uruchamiłeś żadnych demonów
typu ftp, telnet i.t.p.

Dla konfiguratora TCP zalecana jest Java 1.1.8. U mnie działa z Javą 1.3,
natomiast na 100% nie będzie działał z Javą 1.4 ze względu na kilka bibliotek
natywnych.
Leszek KUBRAK
info_at_infokub.com.pl
Gadu-Gadu : 2868932