Re: antiword

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 21:13:18 MET

mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
> gdzie leży?

Hobbes :) antiword35.zip AFAIR ;)

> Ze znaczkami sobie jakoś poradzę - daje się opcję szukaj/zastąp i podaje
> to co wyświetla zamiast literki np. "ł" i każe zastąpić wszystkie na ł -
> tak na ogół działa każdy edytor.

wystarcza opcja z dobrym kodowaniem i jest okiej. Podawałem linie opcji i
wtedy jest niemal perfekcyjnie.
Zauważyłem również że no nie wszytskie rysunki konwertuje, te dokumenty
które mam akademickie są konwertowane, inne to puste luki jednak.. :/ Ale
jest okiej.

Odczytać idzie wszytsko, tekst jest konwertowany perfekcyjnie :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564