Re: Zawieszanie sie systemu :(

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 08:50:41 MET

Ninik wrote:
> Co ma śmieć do katalogu temp i swapper.dat'a?
U mnie jset stosunkowo mało miejsca na partycji systemowej, jak
występują jakieś smieci -(pozostaweione no przy odczytywaniu poprzez NC
plików spakowanych i wyłączeniu NC bez zamknięcia opcji odczytywania -
pozostaje śmieć - plik tymczasowy utworzony przez sesję NC - następna
sesja NC już go nie widzi, a śmieć pozostaje i kasztani, gdyż swapper
dat chce urosnąć i wpada na coś czego nie powinno być. Podobnie dzieje
się, gdy przeładuję katalog TEMP sesji win - powstają błędnie alokowane
pliki, które wywala dopiero opcja sprawdzania dysku, którą zapodałem do
automatycznego uruchamiania po resecia kompa:
IFS=E:\OS2\HPFS.IFS /CACHE:2048 /CRECL:64 /AUTOCHECK:EFGHIJ
melduje co i gdzie się spaprało i poprawia - bardzo rzadko bywa, że
wywali coś potrzebnego, więc trzeba przeglądać utworzone przezeń pliki.
Generalnie - zwisy mam tylko w przypadkach przeładowania katalogu TMP -
przy braku miejsca na dysku!!!
No i oczywiści w przypadkach gdy sam osobiście za bardzo coś poprawię:))

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >