Re: antiword

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 00:51:55 MET

Ninik wrote:

> Hej
>
> Wreszcie jakiś porządny viewer doców pod os/2. Działa świetnie, konwertuje
> obrazki i całe to bardziewie. Niestety mam z nim mały problem.
>
> Fajnie konweruje się dokumenty angielskie - wszytstko ładnie,
> perfekcyjnie, zero pomyłek. Natomiast w polskich są już zonki dotyczące
> polskich ogonków. Okazuje się że przy konwertowaniu na PS wszystkie
> zastąpione są znakami "?" lub innymi tak żeby się niedoczytać.
>
> Próbowałem jeszcze konwertować na txt. Niestety tu również źle - dalej
> zamiast ogonków są różne znaczki nieciekawe. Próbowałem ustalić do jakiej
> [...]

Problem mam jeden - jest narzędzie ale dokładnie jak to to się nazywa i
gdzie leży?

Ze znaczkami sobie jakoś poradzę - daje się opcję szukaj/zastąp i podaje
to co wyświetla zamiast literki np. "ł" i każe zastąpić wszystkie na ł -
tak na ogół działa każdy edytor.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >