Re: skad wziac os2?

Autor: Michal Krowicki (empireum_at_xl.wp.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 14:19:48 MET

Uzytkownik "Andrzej Pasterczyk" <grafik_at_colorex.pl> napisal w wiadomosci

> Ja szukalem w roznych miejscach downloadu, moze niezbyt dokladnie, ale nie
> znalazlem nigdzie indziej niz na eMule. Moze faktycznie troche to trwa,
ale
> po kilku dniach sciagania, OS/2 jest moj :)

Wielkie dzieki Panie Andrzeju za wskazanie namiarow !!! :)) dzisiejsza noc
{pakiet nocny :(( } poswiece na szukaniu os-a II-go ;) przynajmniej wiem
gdzie zaczynac swoje poszukiwania ;))
a jak znajde to myk na kafejke zasysac :)))
Ciesze sie ze jest ktos kto stara sie pomoc innym osobom i nie pisze tak jak
Pan mbs:
a jak mam to archiwum sciagnac na modemie 28.8?!
mam to sciagac przez 2 dni,by przeczytac ze pewnie wielki mbs tez kiedys
gdzies cos takiego napisal(...czytaj grupy...)?! :-/
cholera, ludzie!!!! nie wszyscy maja net w robocie lub neo!!!
a piratem jest kazdy!!! co w tym zlego ze chcialem sciagnac os2-4? nigdzie
nie moge kupic upgradu do trojki to co mam zrobic?bulic 300-?00PLN za i tak
zpiratowana wersje? pisalem ze chce chociaz wersje trial,by zobaczyc jak
dziala i wyglada czworka. tyle sie o niej w przeszlosci naczytalem ze jestem
ciekaw tych cudow jakie na tamte czasy IBM zaimplikowal w Merlinie...
ok. jesli cos poplatalem lub obrazilem kogos to z gory przepraszam. jestem
nowy i dopiero sie ucze poruszac po usenecie.
jeszcze raz dziekuje wszystkim i pozdrawiam brac poddanych OS-owi II-emu ;))