Re: skad wziac os2?

Autor: nero_at_legnica.dialog.net.pl
Data: Sat 29 Nov 2003 - 19:51:12 MET

> Uzytkownik "Andrzej Pasterczyk" <grafik_at_colorex.pl> napisal w wiadomosci

> ale
> >

> Wielkie dzieki Panie Andrzeju za wskazanie namiarow !!! :)) dzisiejsza noc
> {pakiet nocny :(( } poswiece na szukaniu os-a II-go ;) przynajmniej wiem
> gdzie zaczynac swoje poszukiwania ;))
> a jak znajde to myk na kafejke zasysac :)))
> Ciesze sie ze jest ktos kto stara sie pomoc innym osobom i nie pisze tak jak
> Pan mbs:
> a jak mam to archiwum sciagnac na modemie 28.8?!
> mam to sciagac przez 2 dni,by przeczytac ze pewnie wielki mbs tez kiedys
> [...]
Nie przejmuj się :) Pofiluj na allegro ja warpa 4 kupiłem za 150 zł i
przepłaciłem bo często chodzi za 100zł ale ostatni bywa niestety dość
nieczęsto :( Trzeba być cierpliwym ja na allegro próbowałem ponad rok :))) aż w
końcu mi się poszczęściło. Na ebayu warp4 chodzi nawet za 100$ :( A teraz
kupiłem upgrade do eCS.