Re: skad wziac os2?

Autor: Michal Krowicki (empireum_at_xl.wp.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 05:37:42 MET

Uzytkownik "Josef Morko" <jmorko_at_gmx.net> napisal w wiadomosci

> Szanowni grupowicze!

> Jestem zupelnie nowy na tej grupie, przypadkowo poczytalem cos o os2 i

> chcialbym wyprobowac. Lamerskie pytanie: skad wziac os2?

Witam :)

Tez chcialbym sil dowiedziec skad zassac os/2...

Posiadam oryginalna wersje os/2 warp 3 pl, lecz nigdy na oczy nie widzialem
czworki.Czy ktos z Was moglby wskazac miejsce gdzie mozna pobrac chociaz
wersje trial?(wiem ze takowa istnieje) Ewentualnie czy jest ktos kto za
niewielka oplata odsprzedalby mi swoja...? Bede bardzo wdzieczny za pomoc :)

Pozdrawiam

dziki_facet_22_at_wp.pl