Re: skad wziac os2?

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 05:53:10 MET

"Michal Krowicki" <empireum_at_xl.wp.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Wielkie dzieki Panie Andrzeju za wskazanie namiarow !!! :)) dzisiejsza noc
> {pakiet nocny :(( } poswiece na szukaniu os-a II-go ;) przynajmniej wiem
> gdzie zaczynac swoje poszukiwania ;))

Hmmm, temat warezów i tego podobnych to temat tabu tej grupy. Oczywiście
nie ma tu nikogo bez grzechu, ale jednak spora część osób uczciwie wydało
swoje pieniążki na system. Nikt w końcu nie musi przecież używać tego
systemu z musu, szkoda że tyle kosztuje - to fakt, ale czasem warto być
jednak legalnym.

> a jak znajde to myk na kafejke zasysac :)))
> Ciesze sie ze jest ktos kto stara sie pomoc innym osobom i nie pisze tak jak
> Pan mbs:
> a jak mam to archiwum sciagnac na modemie 28.8?!

Archiwum ma to do siebie że ma również opcje wyszukiwania, przy trafnych
frazach nie zajmie Ci to dłużej niż kilka minut.

> mam to sciagac przez 2 dni,by przeczytac ze pewnie wielki mbs tez kiedys
> gdzies cos takiego napisal(...czytaj grupy...)?! :-/

Jak już to byś przeczytał, że niestety wersji oficjalnej eCS nie ma za
bardzo do ściągnięcia w wersji demo, niektórzy zarejstrowani otrzymali
pocztą demo eCS :/ Do tego w sieci o tym cisza, germańce dostali dstatnio
do jakiegoś pisemka, momentalnie wyrosło troszku programów na ten system
made by niemiec ;) Jednak i tego dema nie ma jak znaleźć. A szkoda bo tak
właściwie dziwi mnie nieustannie fakt jak łatwo obejść zabezpieczenie dema
;)

> cholera, ludzie!!!! nie wszyscy maja net w robocie lub neo!!!
> a piratem jest kazdy!!! co w tym zlego ze chcialem sciagnac os2-4? nigdzie
> nie moge kupic upgradu do trojki to co mam zrobic?bulic 300-?00PLN za i tak
> zpiratowana wersje? pisalem ze chce chociaz wersje trial,by zobaczyc jak
> dziala i wyglada czworka. tyle sie o niej w przeszlosci naczytalem ze jestem
> ciekaw tych cudow jakie na tamte czasy IBM zaimplikowal w Merlinie...

Czwórka była w 1996 roku, teraz najnowsza wersja to eCS. Tu znów zmieniło
się jeszcze troszku, zazwyczaj dość kosmetycznie, ale też dodano nowe
sterowniki i kilka ciekawostek.

> ok. jesli cos poplatalem lub obrazilem kogos to z gory przepraszam. jestem
> nowy i dopiero sie ucze poruszac po usenecie.

A wiesz od czego zaczyna się pisząc na daną grupę... no właśnie -
archiwum. Nawet kafejka nie kosztuje majątek a przez godzinę naczytasz się
spooro ;)

> jeszcze raz dziekuje wszystkim i pozdrawiam brac poddanych OS-owi II-emu ;))

eCS ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564