Re: out of topic: zalety usb

Autor: KGB (rafal_at_kgb.costutrzeba-skasowac.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 00:47:44 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Dla systemu jest roznica, jaki mma driver. A jakosc drivera jest czesto proporcjonalna
> do powszechnosci urzadzenia.

To kamkordery prawie w ogole nie powinny dzialac wedle tej teorii. Nie
wspomne o napedach tasmowych i innych...

> Ale tutaj rozmawialismy o ethernecie i usb.

W temacie nie ma nic o ethernecie ale owszem mozemy...

> Nom, zapytalem sie i nie pamietam, zebym od ciebie uzyskal jakakolwiek konkretna
> odpowiedz na moje (doprecyzowane) pytanie, poza taka w stylu "usb jest ach i och, a
> glownie przez to, ze jest nowe, a co inne jest nowe tez jest ach i och".

No wiec prosze:
- najpopularniejszy sposob laczenia urzadzen komputerowych
- wystepuje we wszystkich komputerach sprzedawanych od ok. 5 lat
- zadowalajacy transfer
- hot plug&play
- ilosc urzadzen pracujacych przez niego
- mozliwosc stosowania tanich hubow USB
- ilosc obslugiwanych urzadzen na zaledwie 2 portach (+hub oczywiscie)

starczy czy mam dalej?

> Sterowanie prezentacja przez komorke? ;)

Jesli nie wierzysz to mozemy sie spotkac i ci pokaze.

A jesli nie wierzysz to dokladna istrukcja tak wyglada:

1) kupujesz sobie np. cos takiego: http://www.apple.com.pl/products/ibook/

2) Zaopatrujesz sie w telefon z Bluetooth, np taki:
http://images.google.pl/images?q=t68i&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google6)

3) kupujesz cos takiego i wkladasz do portu USB w narzedziu z punktu nr1:

http://www.cortland.pl/go/_info/?id=6200&sess_id=fc7dc3b687c6cfb4b5ea3618d8c78aca

4) Kupujesz cos takiego i instalujesz na narzedziu z punktu nr1:
http://www.apple.com/keynote/

5) Sciagasz darmowy programik, o taki:
http://www.macupdate.com/info.php/id/11038

6) Robisz prezentacje na programie z punktu nr 4

7) Podpinasz dowolny rzutnik lub telewizor do komputera, wkladasz
dongiel z Bluetoothem do komputera i wio.

W czym problem?

> Przemysl komputerowy jest w duzej mierze bezmyslny, a raczej: wykorzystuje
> bezmyslnosc uzytkownikow, a widac to po ogolnej ewolucji np. systemow
> operacyjnych, sposobu wykorzystywania sprzetu przez oprogramowanie itp. Z
> powodu tej bezmyslnosci stalem sie ostrym sceptykiem juz dosc dawno.

Nie rozumiem co tu moze byc sceptycznego lub bezmyslnego. Powiedz mi
jaki modul BT, jaki rzutnik, jaki program do prezentacji uzylbys do tego
co ja opisalem wyzej? Niestety stary PC jak i rowniez przestarzalem
oprogramowanie do tego sie nadawac nie bedzie. Po prostu.

A co do mojego zawodu, to hm... - pracuje w edukacji. :)

pozdr.
r.