Re: out of topic: zalety usb

Autor: Bartosz Tomasik (bart2_at_asua.NOSPAM.org.REMOVE.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 11:24:38 MET

Uzytkownik "KGB" <rafal_at_kgb.costutrzeba-skasowac.pl> napisal w wiadomosci

>[...]
> Powiedz mi
> jaki modul BT, jaki rzutnik, jaki program do prezentacji uzylbys do tego
> co ja opisalem wyzej? Niestety stary PC jak i rowniez przestarzalem
> oprogramowanie do tego sie nadawac nie bedzie. Po prostu.

1. Rzutnik EPSON EMP-715
2. Komputer z PCMcia (byc moze da sie tez inaczej ale nie wnikalem)
2. Przygotowywujesz prezentacje w programie dolaczonym do rzutnika (lub
dowolnym innym), nagrywasz ja pcmcie
3. Bierzesz na prezentacje ze soba sam rzutnik i sterujesz pilotem... nie
potrzebujesz telefonow/usb'ow/bluetoothow...

EOT

Ihsahn