Re: out of topic: zalety usb

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 00:23:29 MET

On Sun, 23 Nov 2003 00:00:52 +0100 (MET), KGB wrote:

>Gorzej oprogramowany? Co to znaczy? Dla systemu nie ma roznicy czy
>wyslywa przez usb czy FW...

Dla systemu jest roznica, jaki mma driver. A jakosc drivera jest czesto proporcjonalna
do powszechnosci urzadzenia.

>Mozna sobie dokupic kartee za 150 zl. To nie fortuna, a zaoszczedzony
>czas przeznaczyc na takie dyskusje jak np. ta. Czas trzeba szanowac, bo
>czas to pieniadz.

Jak jest on przydatny to mozna.

>No wiec sam wiesz, jaka jest zaleta USB.

Ale tutaj rozmawialismy o ethernecie i usb.

>Bo o projekcie naukowym wspomniales w poprzednim mailu. Dotychchczas
>pytales o zalety USB ogolnie. Nie sformulowales pytania tak, zeby
>odpowiadac o zastosowania profesjonalne. Zreszta w zastosowaniach
>profesjonalnych USB rzadko kiedy sie uzywa bo sa inne, lepsze.

Nom, zapytalem sie i nie pamietam, zebym od ciebie uzyskal jakakolwiek konkretna
odpowiedz na moje (doprecyzowane) pytanie, poza taka w stylu "usb jest ach i och, a
glownie przez to, ze jest nowe, a co inne jest nowe tez jest ach i och".

>Jakies dinozaury pewnie tak. Tak samo jak dzis amigowcy uzywaja
>dyskietek 800kB a na Atari ST powstaja lokalizacje programow mailowych.

Mysle, ze przeceniasz tempo rozwoju. Ale poniewaz w tym punkcie bylaby to dyskusja
akademicka, to nie chce jej podejmowac ;)

>Staram sie ulatwiac sobie zycie, bo mam wiecej czasu dla siebie i
>bliskich. Komputer i jego interfejsy to dla mnie tylko narzedzia, ktore
>mi wiele ulatwiaja.

Sterowanie prezentacja przez komorke? ;)

Nie wiem czym sie dokladnie zajmujesz i nie interesuje mnie to. Dla mnie rowniez
komputer to narzedzie, jak dla wiekszosci osob. Jednakze z pogoni za nowymi
standardami zrezygnowalem juz dawno. Dlaczego? Dlatego np., ze memory sticki
dalekie sa ciagle od bycia standardem, a USB weszlo juz dosc dawno temu...

Przemysl komputerowy jest w duzej mierze bezmyslny, a raczej: wykorzystuje
bezmyslnosc uzytkownikow, a widac to po ogolnej ewolucji np. systemow
operacyjnych, sposobu wykorzystywania sprzetu przez oprogramowanie itp. Z
powodu tej bezmyslnosci stalem sie ostrym sceptykiem juz dosc dawno.

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
UpTimeMessage
Emergency mail: lewhoo_at_fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl