Re: Apache

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 09 Nov 2003 - 17:55:45 MET

KGB <rafal_at_kgb.costutrzeba-skasowac.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Ty sobie chyba zartujesz. To ja juz wole Painta z win98. Embelish jest
> po pierwsze toporny, posiada ze 2% opcji dostepnych w A.Photoshop,
> pozatym jest od 5 lat nierozwijany (firma padla - nie mow ze nie wiesz).

Wiem o tym doskonale, może to dla Ciebie zabrzmi głupio ale właśnie
Embellisha sobie używam do tej pory i dobrze mi z tym. Może nie jest to
narzędzie typu PS czy PSP ale spełnie wiele fukncki niedostępne dla tych
programów przez nadmierne skomplikowanie ich ;)
Jeśli chce coś więcej jeszcze to używam czasem jeszcze starego Photopainta
- i ta para mi wystarcza. Ale grafikiem nie jestem. Gimpa za to nie lubię
tak z natury.

> Podaj mi link do skanera obslugiwanego przez OS/2. I co to za Oni?

Leszek podał Ci linka gdzieś. Poza tym sane obsługuje np skanery usb
epsona :P

> Open Office akurat jest toporny jak ruska siekiera pozatym jest
> OperSource (a te nie wchodza u Lecha w rachube)...

To co mam Ci podać w takim razie? Wszystko co jest to wykluczasz, a co
będzie to Ci nie pasuje..

> hahaha...

Nom, otwierają się, nie wierzysz? Mój ex-canon produkował movy oparte na
kompresji JPEG (tak to się nazywało) - i spokojnie je oglądałem WV. :P

> Acrobatem 1? Buhahaa... Pozatym nie dalej niz 2-3 tyg temu ktos pytal
> sie ktos jak otworzyc nowego pdfa...

To ja pytałem. I wiesz że okazało się że adobe 4 otwiera wszystko
spokojnie? Nawet bardzo mi sie spodobał ten programik bo jest na prawde
wszybki i jeszcze nie spotkałem pdf'a nie do otworzenia nim.

> Nie pierdziel. Ja rozprowadzam sobie po calym mieszkaniu sygal.
> Dokumentacja jest ogolnodostepna, a w sklepach juz prawie roi sie od
> urzadzen nadawczo-odbiorczych WiFi (nawet w Makro ostatnio widzialem).

Och czyżby? a które z nich obsługiwane są nie pod windowsem? Wiem o tym
doskonale że jest wiele tego typu urządzeń. Tylko większość z nich albo
nie ma sterowników pod cokolwiek innego niż winda albo jak są to działają
tak kiepsko że nie da sie tego używać. A Wifi u siebie ma zainstalowane np
Leszek Kubrak - jak nie wierzysz to spytaj. A dodatkowo jeszcze jak chcesz
to może Ci sprzedać kartę któa działa spokojnie pod OS/2 :P

> A ja mam tam w doojpie Linuksa ;-)...

CZegoś używać musisz ;) Pod czymś się na pewno Ci miło siedzi ;)

> Nie sciemniaj. Sam opisywales i moge poszperac w archiwum jak zakonczyly
> sie twoje boje z aparatem.

Wszystko z czasem.. Jak kupowałem sprzet którego jeszcze nie oprogramowali
nawet pod linuxa to ma mi pod os/2 chodzić? Z czasem wszystko zaczynało -
choć nie twierdzę że nie musiałem na początku sięgać po środki typu leź do
windowsa ;)

> Pojawilo sie cos wreszcie?

Nie rozumię.. WV? Czy chodzi Ci o nagrywanie i np RSJ?

> A po co mam wydawac kase na cos czego nie chce ? (Fuj-Windows :().
> Pozatym nie zapominaj ze wersji na OS/2 juz nie ma a sam VPC sprzedaje
> MS ktory nie ma zadnego interesu by wpierac go na OS/2...

A VPC 5.1 nie starcza?

> A widzisz. A ja jak mam ochote to naciskam guzik i mam Apacza a jak
> jestem nim zanudzony to "pstryk" i nie mam apacza.

spokojnie, jeszcze się może okazać że to ja coś popsułem sobie - cały czas
jadę na jednym ini i na jednym confie. Jednak bywało że znajdowałem błędy
w apache czy też w PHP które były wszechplatformowe :>

> Nie mowie offtopic i nie ja zaczalem watek o jakims tam systemie. Nie
> lubie jednak jak ktos gada bzdury na temat na ktory nie ma zielonego
> pojecia. A ja na OS/2 znam sie niezle.

Każdy system ma swoje wady i zalety. Ty uparłeś się na same wady os/2 i
ldatego denerwuje mnie Twoje gadanie które miejscami jest w ogóle bez
sensu - jak to źle pod os/2. Źle to nie używaj. Skoro się znasz na os/2
tak to znczy, że miałeś z nim kontakt jednak, a to że pracowałeś pod nim a
nie pod czymś innym.

> Nikogo nie mamawiam na zmiane.

Nie? Przychodzisz i trolujesz okropnie jak to źle pod os/2. To jakbyś
wpadł na grupę o rybkach i chciał wszystkim uzmysłowić, że hodowanie
reniferów jest lepsze.

> W moim tak nie ma.

Twój też ma wady niezłe. Np jednoklawiszowe myszki to coś co woła o pomstę
do nieba w dzisiejszych czasach - ale ja sie nie znam na tym i się
wypowiadał nie bede, aż tak egzotycznie nie żyje ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564