Re: Apache

Autor: KGB (rafal_at_kgb.costutrzeba-skasowac.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 20:16:48 MET

Ninik wrote:
> Graficzny? Embellish hehe ;)

Ty sobie chyba zartujesz. To ja juz wole Painta z win98. Embelish jest
po pierwsze toporny, posiada ze 2% opcji dostepnych w A.Photoshop,
pozatym jest od 5 lat nierozwijany (firma padla - nie mow ze nie wiesz).

> Akurat sterowniki pod skanery wychodzą, może nie wszytskie ale wychodzą.
> Ostatnio oprogramowali jakieś skanery pod usb :P

Podaj mi link do skanera obslugiwanego przez OS/2. I co to za Oni?

> Niedługo OpenOffice :P

Open Office akurat jest toporny jak ruska siekiera pozatym jest
OperSource (a te nie wchodza u Lecha w rachube)...

> mov'y da się otwierać WarpVision'em ;)

hahaha...

> pdf'y ghostcriptem lub acrobatem (te z którymni sobie gs nie radzi hehe:)

Acrobatem 1? Buhahaa... Pozatym nie dalej niz 2-3 tyg temu ktos pytal
sie ktos jak otworzyc nowego pdfa...

> A zgadnij dlaczego nie działają nowe WiFi? Tylko dlatego, że niestety ta
> kwestia jest jeszcze zbyt nowa i brak wszelkiej dokumentacji.

Nie pierdziel. Ja rozprowadzam sobie po calym mieszkaniu sygal.
Dokumentacja jest ogolnodostepna, a w sklepach juz prawie roi sie od
urzadzen nadawczo-odbiorczych WiFi (nawet w Makro ostatnio widzialem).

  Pod linuxem
> to również kuleje okropnie i sterowniki działają kierunkowskazowo. Za to
> te sterowniki które miały otwartyu kod są oprogramowane również i pod os/2
> :P

A ja mam tam w doojpie Linuksa ;-)...

> Miałem cztery cyfraki, trzy z nich się dało podłączyć o korzystać. To że
> miałem z nimi problemy było tylko konsekwencją tego że kupowałem je zaraz
> po premierze, przykładowo ixusa v3 kupiłem zanim w Polsce zdążył się
> pojawić v2 :P więc na sterowniki przyszło mi czekać.

Nie sciemniaj. Sam opisywales i moge poszperac w archiwum jak zakonczyly
sie twoje boje z aparatem.

> ???

Pojawilo sie cos wreszcie?

> Zawsze sobie można odpalić VPC i worda jak Ci tak okropnie źle. Mi nie
> jest jakoś szczególnie źle.

A po co mam wydawac kase na cos czego nie chce ? (Fuj-Windows :().
Pozatym nie zapominaj ze wersji na OS/2 juz nie ma a sam VPC sprzedaje
MS ktory nie ma zadnego interesu by wpierac go na OS/2...

> Chodziło mi o to dlaczego mi to nie działa. Dalej nie wiem i aż pofatyguję
> się chyba do autora rekompilacji.

A widzisz. A ja jak mam ochote to naciskam guzik i mam Apacza a jak
jestem nim zanudzony to "pstryk" i nie mam apacza.

> A Tobie na koniec powiem jeszcze jedno. Fajnie że wpadłeś, fajnie że
> robisz nam tu tłok, ale jak masz narzekać tylko i wyłącznie jak ten system
> jest beznadziejny to sobie idź na jakieś advocacy i tam snuj swoje teorie.

Nie mowie offtopic i nie ja zaczalem watek o jakims tam systemie. Nie
lubie jednak jak ktos gada bzdury na temat na ktory nie ma zielonego
pojecia. A ja na OS/2 znam sie niezle.

> Jest takie powiedzenie, że przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka.
> Jak komuś dobrze z danym systemem to niech sobie na nim siedzi.

Nikogo nie mamawiam na zmiane.

> W waszym świecie tak jest.

W moim tak nie ma.

Z wyrazami szacunku ...