Re: Apache

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 22:43:53 MET

On Sat, 8 Nov 2003 20:30:25 +0100 (MET), KGB wrote:

>Nie mowie offtopic i nie ja zaczalem watek o jakims tam systemie. Nie
>lubie jednak jak ktos gada bzdury na temat na ktory nie ma zielonego
>pojecia. A ja na OS/2 znam sie niezle.

Zaczalem watek, ale adresowany jednak do innego OeSowca i glownie w celu
opamietania przed zachwytem opensoure - standardy w duzej mierze wytycza ciagle (i
czasami niestety) oprogramowanie platne. Byly rowniez kiedys czasy, kiedy OS/2 mial
mnostwo bardoz dobrego oprogramowania platnego - i mimo, ze jest juz
niesupportowane, to stanowi ono jeden z powodow, dla ktorego nie moglbym
przesiasc sie na linuxa - jest po prostu dobrze napisane.

Co do mojego pojecia o linuxie - zabieram glos tylko w tych kwestiach, na ktorych sie
znam, lub zaznaczam, ze nie mam bezposrednich doswiadczen. Nie uzywam linuxa w
domu, jedynie na uczelni - sa tam z niego wyciskane 7me poty i niestety, nie slychac
juz zadnych achow i ochow (choc i rowniez nie slychac wielu przeklenstw).

Przykrym jest tylko to, ze zadko zdarza mi sie rozmawiac z linuxiarzami, ktorzy stali sie
nimi przed okresem "booom". Oni zazwyczaj sa wstrzemiezliwi w opiniach, zadko
tocza flamewary itp. Ludzie, ktorzy przesiedli sie na linuxa po paru latach siedzenia na
windzie, zazwyczaj nie potrafia z niego korzystac jak z systemu naperawde
wielozadaniowego - bo niby skad mieliby miec takie przyzwyczajenia... Ale bardzo
chetnie wypowiadaja sie na tematy systemowe i niestety stanowia aktualnie
wiekszosc srodowiska i ksztaltuja ogolne zdanie...

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 6d 10h 25m 30s 783ms (en).
Emergency mail: lewhoo_at_fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl