Re: Jak mam szanse

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 00:53:15 MET DST

Marcin Fal <fal_at_b7.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Mnie raczej chodzi o problemy w stylu brak możliwości obsłużenia
> sprzętu, niż o brak mocy.
> Są jakieś ograniczenia co do wielkości HDD, czy coś podobnego?

Są - do 512MB na początek, ale jak to zaaktualizujesz to nie.

> Rozwijają go jeszcze? Kiedyś korzystałem z AmiPro, co się w ogóle
> dzieje z Lotusem?
> A jest coś darmowego? W stylu OpenOffice?

Open office jest na pewno darmowy, ale jest kobylasty. Lotus SS jest
dodawany do systemu, nie wiem jednak jak nowe wersje.
Poza tym jak masz moc - to VPC i masz wszystko.

> Są jakieś aplikacje które pójdą tylko na Merlinie, a na Warpie nie?

Są, chodź pomiędzy warpem 3 a Merlinem nie ma już takiej przepaści. Nie
słyszałem za to o porgramach które mają iść wyłącznie pod eCS.

> Gdzie tego szukać? www.ibm.com ?

Między innymi.

> Jest jakiś przyzwoity kompilator C++ pod OS/2?

Owszem.

> Najlepiej całe srodowisko programistyczne, coś ala Borland C++.
> Wiem że był kiedyś Virtual Pascal, o coś takiego mi codzi tylko że
> C++. Dobrze by było gdyby dało się w tym pisać programy pod PM!

Visual Age for C++?
Visual Age for Basic?
Java Development Kit?
Borland C/C++ 2.0?
Watcom C/C++ Version 11.0A?
Vispro REXX 3.01 GOLD?
VX-REXX?
Visual Pascal?

Coś Ci brakuje? :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564