Lotus Smart Suite

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 10:16:42 MET DST

Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl> napisał(a):

> Open office jest na pewno darmowy, ale jest kobylasty. Lotus SS jest
> dodawany do systemu, nie wiem jednak jak nowe wersje.
> Poza tym jak masz moc - to VPC i masz wszystko.

Nie nalezy bagatelizowac Lotusa, bo... Chyba ogolnie na rynku swiatowym jest
to najwazniejsza konkurencja w pakietach buiurowych do Micrsyfu i konkurencja
ciagle trwa (acz M$ ma oczywiscie bez porownania wiecej rynku). Nie znam open
offie, ale slyszalem, ze jednak jest ciagle bardzo prymitywny... Natomiast
SmartSuite jest... bardzo dobry. Mialem wersje 1.0 i 1.1 (1.0 za darmo dla
beta tsterow :), a teraz zbieram sie do zainstalowania 1.7.

Oczywiscie pakiet nietety platny - ale ciagle i intensywnie pod OS/2 rozwijany
- bylo 1.7, byl upgrade do 1.7.1 i do tego potem jakies fixy...