Re: OS/2 2.0

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 00:46:30 MET DST

"prasco" <prasco_at_op.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> no tak-na starym sprzęcie chodzi idealnie a na PIII-933 z 1Gb RAM są
> problemy.Zresztą i tak nie widzi takiej ilości pamięci.No a procesor wycenił
> na 486-5500MHz+ co mnie niezmiernie ubawiło.
> Natomiast bardzo mnie denerwuję brak obsługi dysków >1024 cyl -może na to
> zna ktoś sposób

Nie dziwię mu się. I tak ciesz się że działa, windy poszczególne musiałem
instalować kiedy już poprzednie kwiczały o niedziałanie..

> Jak możesz to podeślij, bo ja znajduję tylko dla OS/2 Warp a dla
> wcześniejszych nie ma.

To właśnie był układ z warpa przystosowany na tamten system. Czyli to to.

> [...]
> językowej natomiast ten egzemplarz to rozpakowałem bardziej w celach zabawy,
> a może i wykorzystania w firmie-trzeba się cywilizować;) a ten jest
> nieużywany i w sumie trzeba go zarejestrować. Problemy sterowników już
> rozwiązałem na starym sprzęcie. A co do softu-cóż przypomnę sobie jak to się
> kiedyś programowało. Kompilatorów jest pod dostatkiem (od pascala przez C++
> i pochodnych) i nawet większość dało się w tym uruchomić nawet zadziałał
> program konwertujący Win32 -> OS/2.Fix rozwiązał kilka problemów z Rexx'em
> więc może i nawet taki archaizm z 1992 roku do czegoś się przyda.

To itak dużo. Pomyśl sobie że praktycznie jest niemożliwie teraz mieć na
nowym kompie kombinacje dos + windows, przynajmniej nie dokładnie tą. Tym
sposobem trzeba kupować jednak nowe oporgramowanie.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564