Re: Jak mam szanse

Autor: Marcin Fal (fal_at_b7.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 21:33:09 MET DST

On 30 May 2003 07:36:57 +0200, info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK)
wrote:

>U mnie Warp 3 działa na 486 + 12 MB RAM.

Mnie raczej chodzi o problemy w stylu brak możliwości obsłużenia
sprzętu, niż o brak mocy.
Są jakieś ograniczenia co do wielkości HDD, czy coś podobnego?

>Lotus Smart Suite

Rozwijają go jeszcze? Kiedyś korzystałem z AmiPro, co się w ogóle
dzieje z Lotusem?

A jest coś darmowego? W stylu OpenOffice?

>Jak między Windą 3.0 i 95. Tyle że pozytywnie.

Są jakieś aplikacje które pójdą tylko na Merlinie, a na Warpie nie?

>Cały worek.

Gdzie tego szukać? www.ibm.com ?

Jest jakiś przyzwoity kompilator C++ pod OS/2?

Najlepiej całe srodowisko programistyczne, coś ala Borland C++.
Wiem że był kiedyś Virtual Pascal, o coś takiego mi codzi tylko że
C++. Dobrze by było gdyby dało się w tym pisać programy pod PM!

Marcin Fal