Re: Cyfrak :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 21:49:26 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> System nie zrobi nic bez sterowników tego konkretnego urządzenia.
> Oczywiście to nie muszą być sterowniki dla tego aparatu, ale
> np. pamięci masowe, jeżeli ten aparat potrafi w takim trybie się
> pokazać. Same sterowniki do USB to jeszcze za mało.

Okiej, no to mam tak.
Przebrnąłem dalej - znaczy są jakieś postępy... Nieznaczne ale są.

Zainstalowałem sterowniki z IBM'a - stare bo stare (z 1999roku :() ale
dzięki nim chodzi mi ten programik diagnostyczny do USB z netlabsa.

Jednak programik w zaparte twierdzi, że nic nie widzi.. :( Znaczy się
według niego sterownik do USB jest, ale nie znajduje urządzeń USB. To jest
ewidentnie podejrzane bo kiedyś jak miałem canona to widziany był jako
niezidentyfikowane urządzenie w tym programie.

Wygląda na to, że mam aparat podpięty, ale jakimś cudem go nie widać.
Aparat patrzy sobie, że jest podłączony do usb, ale system go nie widzi.

> No to już jest conajmniej dziwne. Albo rybka albo pipka. Jeżeli to jest
> w miarę nowy komputer, to usuń sterowniki OHCI. OHCI to takie
> USB jak Winmodem jest modemem.

Ja już sam nie wiem co jest grane. ECS 1.03 więc powinno być dobrze.
USB zainstalowałem to z hobbesa - najpierw UHCI potem OHCI i nic! Do tego
doinstalowałem sterowniki z IBM'a które według nazwy chyba są UHCI. Co
ciekawe ani jedne ani drugie się nie wygryzają!. Wydawało mi się, że
kiedyś musiałem jedne wywalać żeby drugie działały więc tu jestem w
kropce.. Teraz startują sobie żwawo i IBM i CW.

> Patrz powyżej, podejrzewam, że tak napawdę żadne nie działają.

Też tak podejrzewam, programik diagnostyczny działa sobie i twierdzi że
nie widzi nic na USB więc..

> A nie wiem. Gdzie te CW leżą ?

m.in. na hobbesie. Chodzi o ten driver który pozwala na obsługiwanie
napędów masowych... Dominik podawał linka do niego:
http://www.os2world.com/usb/files/cw-usbmsd-v1_2b.zip

> Może jako 2.0 i 1.2 czy tylko jako 2.0 ?

Może w 1.2 pewnie bo winda sobie z tym radzi.
Może to pomoże że mam dwa kontrolery USB na płycie? Abit kt7a z opcją bez
RAID'a :)

> Kolor oczu i rozmiar kołnierzyka :-)))

Niebieskie i AFAIR 48 ;)

BTW. coś jednego jeszcze zauważyłem podejrzanego. Dwa dni temu podłaczyłem
sobie dodatkowy dysk - jakiś 250MB, jeśli to ma znaczenie to na taśmie tej
co moje 40GB. System wystartował ale zatrzymał się na sterownikach do USB
(!?). Raz tylko bootowałem w takiej konfiguracji i sterownik do USB się
nie zainicjował wtedy. Nie wiem jaki to ma związek - ostatnio podłączałem
20GB i nie było czegoś takiego. Ale co ma jedno do drugiego? Cuda panie!
Cuda!

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564