Re: Problemy z internetem

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 22:07:46 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) napisał(a):

> Nie bardzo wiem co powiedzieć. A tak z ciekawości dlaczego NFS i lpd a nie NetB
> IOS ?
> Raz, że wolniejsze, dwa, że oparte otwiera cię na świat.

Glownie z powodu problemow z Lan serverem, na ktore nikt nie znal odpowiedzi.

A poza tym... wydaje mi sie, ze zre mniej resourcow, a na pewno szybciej sie
startuje. Wolniejsze? LPD imo nie, a NFS... fakt, ale na tle malo krozystam z
tego, ze nie stanowi to problemu.

NFS mam udostepniane tylko dla hostow w sieci wewnetrznej - wiec porzadny wlam
jest niebezpieczenstwem. LPD ciezko zabezpieczyc, ale wyglada na to, ze tez
ciezko sie przez to wlamac.

A z moim problemem musze cos zrobic, bo sie zyc nie da...