Re: Cyfrak :)

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 07:47:14 MET DST

On Mon, 26 May 2003 21:58:05 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

< ciach >

>m.in. na hobbesie. Chodzi o ten driver który pozwala na obsługiwanie
>napędów masowych... Dominik podawał linka do niego:
>http://www.os2world.com/usb/files/cw-usbmsd-v1_2b.zip

To jest komplet. To znaczy są tam sterowniki pidstawowe : USBOHCI/UHCI i USB.
Plus sterownik do konkretnych urządzeń, czyli USBMSD.

< ciach >

>BTW. coś jednego jeszcze zauważyłem podejrzanego. Dwa dni temu podłaczyłem
>sobie dodatkowy dysk - jakiś 250MB, jeśli to ma znaczenie to na taśmie tej
>co moje 40GB. System wystartował ale zatrzymał się na sterownikach do USB
>(!?). Raz tylko bootowałem w takiej konfiguracji i sterownik do USB się
>nie zainicjował wtedy. Nie wiem jaki to ma związek - ostatnio podłączałem
>20GB i nie było czegoś takiego. Ale co ma jedno do drugiego? Cuda panie!
>Cuda!

A próbowałeś podłaczyć jakiekolwiek inne urządzenie USB i sprawdzić wtedy,
czy USBRES je widzi ? Bo w tej chwili nie do końca wiadomo czy walczysz
z USB czy z aparatem.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20