Re: Cyfrak :)

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 21:18:34 MET DST

On Mon, 26 May 2003 20:28:41 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
>
>Mam tak:
>
>Aparat kiedy podłączam do kabelka to sygnalizuje mi połączenie jako USB
>Normal (jest jeszcze PTP do wyboru).
>Jednak system nic nie robi mi - jakby nic nie było.

System nie zrobi nic bez sterowników tego konkretnego urządzenia.
Oczywiście to nie muszą być sterowniki dla tego aparatu, ale
np. pamięci masowe, jeżeli ten aparat potrafi w takim trybie się
pokazać. Same sterowniki do USB to jeszcze za mało.

>Z tego co wiem i pamiętam są dwie dystrybucje sterowników: IBM i CW
>Te pierwsze teoretycznie mają sobie nie radzić, więc zainstalowałem
>najnowsze CW. Tam z kolei mam wybór UHCI i OHCI - nie wiem co jest nie tak
>bo i te i te mi się ładują.

No to już jest conajmniej dziwne. Albo rybka albo pipka. Jeżeli to jest
w miarę nowy komputer, to usuń sterowniki OHCI. OHCI to takie
USB jak Winmodem jest modemem.

>Jest jeszcze programik który pozwala na sprawdzenie co tam w USB piszczy.
>Na netlabsie można go pobrać - służy do patrzania w szczegóły USB. I ten
>program mi krzyczy że nie znalazł sterownika do USB :(

Patrz powyżej, podejrzewam, że tak napawdę żadne nie działają.

>Za to owe CW-USB niby ładnie się ładują i niby są. Tylko czy nie
>potrzebują przypadkiem tych od IBM do pary?

A nie wiem. Gdzie te CW leżą ?

>Czy to ma znaczenie że aparat może pracować w USB 2.0? I tak na płycie mam
>USB 1.2 więc tego nie powinno być.

Może jako 2.0 i 1.2 czy tylko jako 2.0 ?

>Co jeszcze mogę podać w danych?

Kolor oczu i rozmiar kołnierzyka :-)))

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124