Nagrywanie w OS/2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 02:20:59 MET

Hej!

Jeszcze jedno. Chciałem pobawić się nagrywaniem płytek w os/2. Dlatego tez
sciągnąłem sobie połowe softu z katalogu o tym przeznaczeniu z hobbesa i
probowalem sobie. Na poczatku RSJ bo jako, że był w systemie i w ogóle
dlatego, że wszyscy go chwalili. Jednak tu zawód... albo widzimy
nagrywarkę w celach nagrywajnych albo jako cd-rom z możliwością
przełączania sie po restarcie... Wiec temu podziękowałem pomimo że
walczyłem z Danicośtam. Potem zemulowałem sobie nagrywarke na scsi i
poszedł cd-audio-creator i z tego programiku jestem w sumie zadowolony :)
A jak sie maja inne jeszcze? Prówbowałem unite cd maker ale szybciej sie
zniechecilem niz pobawilem nim...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564